Event Om Arkon

Om oss

Sommeren 2005 var Bjørn Håvard Solem akkrediteringsansvarlig på Storåsfestivalen og merket raskt behovet for et system som kunne understøtte den store jobben det var å ta i mot registreringer, behandle søknader og administrere alle disse personene under arrangementet. Sammen med Ketil Stadskleiv lagde de den sommeren første versjon av systemet som ble kalt akkreditering.net. Etter å ha brukt dette på Storåsfestivalen 2005, fikk vi mye oppmerksomhet og tilbakemeldingene var dette var noe som mange trengte.

 

Siden da har vi jobbet kontinuerlig for å videreutvikle våre tjenester, og det har utviklet seg til en samling tjenester som støtter både festivaler, messer, konferanser, bedrifter og idrettsarrangement. Gjennom å jobbe med alle disse kundene har vi opparbeidet oss en unik erfaring på det å støtte påmelding og akkreditering i mange bransjer, noe som kommer fram i hvordan vi utvikler våre tjenester og kan hjelpe deg til å løse dine utfordringer på en god måte.

 

I 2011 kom en ny milepæl, etter å hatt navnet akkreditering.net i mange år, begynte bredden av kunder og tjenester å bli så stor at vi trengte et annet navn for å dekke alle sammen. Kjernen i det vi tilbyr er løsninger som hjelper deg å ha kontroll på ditt arrangement, noe som ble til Arkon. I dag kommer dette fram gjennom følgende tjenester:

  • Arkon - Festival
  • Arkon - Event
  • Arkon - Hotel
  • Arkon - Bedrift
  • Arkon - Print

 

Arkon utvikles og drives av oss to som startet dette i 2005.

  • Bjørn Håvard Solem
  • Ketil Stadskleiv

Om

Hvordan vi startet                        Hva jobber vi med                            Hvem vi er           

mer om oss

Andre

Vi har kunder i mange bransjer. Festivaler, konferanser, hoteller, management og utesteder.

Våre kunder

Kontakt

Vi skal være lette å få tak i. Mail oss, ring oss, chat med oss eller møt oss på arrangement.

Her er vi